پزشکی میکرو چینی Osmotherapy مفید برای درمان خارش پوست در نارسایی کلیه است
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy مفید برای درمان خارش پوست در نارسایی کلیه است

خارش پوست یکی از علائم رایج این بیماری نارسایی کلیه است، آن را واقعا تحت تاثیر قرار کیفیت زندگی مردم، تا مردم به دنبال برخی از درمان های آن را کاهش دهد. گفته شده است که پزشکی میکرو چینی Osmotherapy در درمان خارش پوست در بیماری کلیه مفید است، این است که قابل اعتماد؟

در واقع، علت خارش پوست تجمع سموم در خون به دلیل کاهش عملکرد کلیه است. بنابراین نکته کلیدی برای درمان آن است که به بهبود عملکرد کلیه است. پزشکی میکرو چینی Osmotherapy می تواند به این هدف به بازسازی مسائل کلیه آسیب دیده و حفاظت از آنهایی که باقی مانده از آسیب بیشتر دست یابد.

میکرو چینی Osmotherapy پزشکی چیست؟

این یک نوع درمان خارجی بر اساس سنتی چینی گیاهان دارویی پزشکی، هدف از این درمان است برای درمان بیماری کلیه از ریشه آن بدون کلیه صدمه دیده است. عمدتا چهار توابع در آن وجود دارد، آنها ضد التهاب، ضد انعقاد، ضد ترومبوز هستند و عروقی خون را بزرگ تر ببینید. این چهار توابع می تواند به بهبود گردش خون، گسترش عروق خونی، حذف لخته خون و کمپلکسهای ایمنی اگر خون. بنابراین برای تعمیر نفرون کلیه آسیب دیده و بهبود عملکرد کلیه است.

علاوه بر این استفاده از این درمان منحصر به فرد، شما همچنین باید این بیماری اصلی مانند فشار خون بالا و دیابت کنترل،. و به یاد داشته باشید به شکل یک عادت زندگی سالم، آیا دور از الکل و تنباکو. در صورت امکان، ایجاد یک برنامه رژیم غذایی با کمک متخصص تغذیه خود را. در این روش، اگر شما هر گونه کمک شما می توانید دکتر آنلاین ما مشورت نیاز دارید، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد به شما کمک کند.





:: بازدید از این مطلب : 155
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 12 اسفند 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: